четвер, 9 лютого 2017 р.

9 ігор, в які грає наш розум




1.                  Я був би щасливішим, якби доводилося менше працювати: Наш розум часто вдається до цього аргументу, стверджуючи, що ми були б щасливішими, якби не мали працювати. Ми уявляємо собі життя, сповнене розваг, і обманюємося, думаючи, що від цього стали б щасливішими. Однак саме неробство часто  є головною причиною нудьги і депресії. Ми — працьовиті, творчі створіння. Ми повинні вирішувати завдання і вдосконалюватись, щоб бути щасливими. Вклади свою душу в щось значуще для себе і побачиш, як піднявся твій градус щастя.
2.                  Це не я, це все вони: наш розум намагається змусити нас повірити в те, що причина нашого нещастя - в інших людях: знайомих, чоловіках, дружинах, батьках. Ми готові розкидати звинувачення наліво і направо, як малюк розкидає іграшки в дитячому садку. Той момент, коли ми беремо на себе відповідальність за своє життя, послужить фундаментом справжнього щастя.
3.                  Для того, щоб бути щасливим, мені потрібно відкрити секрет щастя: секрет у тому, що секретів щастя або успіху немає. Скільки б не переконували нас книги, автори і наш власний розум, ніяких секретних ключів від дверей «простого людського щастя» немає. Ви самі створюєте картину свого майбутнього, формуєте стратегію і потім наполегливо і старанно працюєте над її втіленням.
4.                  Якби у мене … немає нічого поганого в бажанні кращих речей та обставин, але це не робить нас автоматично щасливими. Вони можуть тимчасово піднімати настрій, але це все швидко проходить. Той, хто хоче міцного щастя, повинен усвідомити, що бочка бажань бездонна, і її ніколи не наповнити вщерть. А справжнє щастя йде зсередини.
5.                  Я люблю те, що є, і не хочу змін: дозволяючи собі думати подібним чином, ми створюємо всі передумови для падіння вниз. Життя - це подорож у постійні зміни. Якісь із них ми контролюємо, якісь - ні. Опір змінам або спроба взяти все під свій контроль приречені на провал. Зміни неминучі. Ви повинні прийняти це і навчитися плисти в безперервному потоці змін. Здатність до адаптації дуже важлива для щастя.
6.                  Якщо не сьогодні, отже - ніколи: ніколи не дозволяйте своєму розуму обдурити вас і прийняти свою поразку. Ви не знаєте, що принесе вам завтрашній день. Тільки один день - це може бути все, що потрібно для досягнення вашої мрії.
7.                  Я прийму рішення, коли точно буду знати, що робити: чим більше ви думаєте, тим те, тим швидше заходите в глухий кут. Зважування ризиків, аналіз можливостей і прийняття плану — важливі фактори, але нічого не відбувається доти, доки немає рішення і дій. Ми дуже рідко маємо повну інформацію для прийняття рішень. Стоп сумнівам! Невдача - не кінець світу. Не дозволяйте вашому розуму захопити вас в пастку тотального аналізу всього на світі.
8.                  Я знаю, що не потрібно, але…: наш розум намагається обдурити нас, заперечуючи наслідки наших шкідливих звичок. Особливо це стосується питань здоров’я. «Я знаю, що не потрібно палити, але це не допомагає мені схуднути». «Я знаю, що нє повинєн цього їсти, але якщо я не можу насолоджуватися життям, то навіщо взагалі жити». Проблеми зі здоров’ям - безумовно це виклик щастю. Не дозволяйте розуму піймати вас у пастку виправдань і поблажливості до своїх слабкостей.
9.                  Мрії збуваються у тих, кому щастить: Розум розповідає нам казки про те, що ми - іграшки в руках долі. Це наводить на думку що нічого хорошого в такому житті відбутися не може. Те, що наш розум розцінює як везіння у інших, найчастіше є результатом невидимої тривалої і копіткої роботи. Повірте у свою мрію всім серцем - і ви будете винагороджені.

Немає коментарів:

Дописати коментар