Цінністно-орієнтовна
діяльність: зустрічі в
літературній (музичній, театральній...) вітальні, конкурси-посвяти, ювілейні
вечори, вахта пам’яті, відвідування музеїв, бесіди з морально-етичних тем,
години цікавих зустрічей, дискусійні ігри (дебати, „Дискусійні гойдалки”)...
Трудова
діяльність: робота щодо
відновлення пам’яток старовини, чергування, обладнання спортмайданчиків, свято
праці, презентація професій, турнір умільців, виставка технічної творчості,
тиждень ремесел...
Суспільно-корисна
діяльність: школа активу,
акції милосердя і благодійності, свято гри і іграшки для малят, мітинг, акції
солідарності, вахта пам’яті, „жива” газета.
Художньо-творча
діяльність: новорічний
(осінній) бал, вечір художньої самодіяльності, літературно-художня композиція,
вечір авторської пісні, літературний альманах, музична (літературна) вітальня,
диспут, відвідування театру.
Фізкультурно-спортивна
діяльність: день здоров’я,
туристичний зліт, турпохід, вечір комічних естафет, турнір лицарів, спортивний
„вогник”, школа здорового способу життя, день бігуна...
Діяльність
вільного спілкування: вечір
авторської пісні, екскурсії в природу, концерт „Шукаємо таланти”, вечір поезії,
„Дівичник”, „Хлопчатник”, поїздки, прогулянки, конверт відвертості,
психологічні ігри і тренінги, день іменинника...
Публічна
лекція (лекція для широкого
кола публіки): 15-20 хвилин насиченої яскравої інформації, з незвичайними
прикладами і фактами, яскравим естетичним облаштуванням, дозволяють „висвітити”
ставлення до предмета або події, які розглядаються.
Сократівська
бесіда: розгорнутий розгляд
багатьох варіантів розв’язання поставленої проблеми способом почергової
постановки додаткових питань з послідовними відповідями, які поступово
приводять до істини.
Дискусійні
гойдалки: дві групи ведуть бесіду
в ритмічному чергуванні суджень із запропонованої теми.
Інтелектуальний
аукціон: ігрова форма
інтелектуального змагання (щоб „купити” запропонований „товар”, потрібно
пред’являти „оплату” у вигляді певного обсягу знань про цей „товар”).
Розмова
при свічках: відверта розмова
на теми інтимно-особистісного спілкування, етичного змісту життєвих цінностей.
День
генія: серія яскравих
змістовних актів як пізнавального так і цінніснтно-орієнтовного плану, який
проводиться протягом одного дня і присвячені одній особистості великої людини,
найчастіше пов’язаних з ювілейною датою.
Круглий
стіл з гострими кутами:
виявлення і обговорення думок учнів з приводу гострих проблем сучасності на
основі зібраних раніше дискусійних матеріалів.
„Сюрпризи
дружби”. Мета: зміцнення
міжособистісних стосунків через „сюрпризи”: виконання на честь когось пісні,
танцю; пригощання, виготовлення поробок.
П’ять
хвилин з однією картиною
(поезією, музичним твором...).
Конкурс
сміхаїзмів (смішних афоризмів
і анекдотів).
Ярмарок
корисних порад: „купування”
та „продавання” порад. „Покупець” вислуховує всі поради, а потім купує ту, яка
найкраща.
Стрейнджпейтинг-холл (з англійської „зала химерних малюнків”,
„музей незвичайного живопису”): виставка картин і малюнків в незвичайній техніці
виконання:
· Викладається родзинками і сухофруктами, а
потім випікається;
· Збирається як аплікація з кольорових паперових
контурів, общипаних пальцями без допомоги ножиць.
· Випалюється крізь лупу.
· Накапується фарбою на папір піпеткою.
· Складається з пелюсток різних квітів і т.п.
Фестиваль
мистецтв (своєрідний огляд
талантів).
Гіннес-шоу: конкурсна програма незвичайних і несерйозних
змагань на визначення най-най-най...
Турнір: форма виховання пізнавальної активності, в
якій можуть взяти участь всі учні.
Ігровий
марафон (спортивний,
музичний, профорієнтаційний, інтелектуальний...): ігри об’єднані однією
виховною метою, змістом, які проводяться в одній групі на протязі певного часу.
Музичний
клуб: традиційна форма
групової роботи з підлітками і молоддю. Завданням клубу є популяризація кращих
зразків сучасної класичної і народної музики, розвиток музичного смаку і
естетичної культури.
Упорядковано Шолудько А. П.
Немає коментарів:
Дописати коментар